dinsdag 18 januari 2011

Nieuw projektje

Nu ik bijna alle administratie achter de rug heb (het is nu een kwestie van bijhouden :() kan ik weer aan leuke dingen gaan denken.
Het volgend projekt wat ik wil gaan aanpakken is de muur aan de kant van de buren. Daar moet nog steeds wat meegebeuren.
Ik heb verschillende ideetjes gehad.








Uiteindelijk is idee 3 is het geworden, maar dan met echte spulletjes en in de kleuren van de kamer geel/groen/grijs/wit.




De stapel ligt al klaar, die wordt steeds hoger.
Vervolgens ga ik het uitleggen op de vloer en dan schuiven en kijken of er meer geel/groen of wit/grijs bij moet. Het liefst wil ik het in de vorm van een hart.
Daarna maak ik een mal, waarmee ik op aanteken waar de spijkertjes moeten komen en dan mag mijn lief gaan boren.
Kan niet wachten. Het resultaat ga ik natuurlijk ook fotograferen en aan jullie laten zien, maar het kan een paar weekjes duren...........


Geen opmerkingen: