donderdag 27 januari 2011

Hout halen

Sinds kort ligt er hier een stapel hout, die besteld is door manlief. Wij hebben nl. een gezellige openhaard. Iedereen die ik hoor heeft overal gratis hout vandaan, maar die mogelijkheid hebben wij niet. Dus een pallet aangerukt!

Die stapel ligt nu te wachten op manlief die er plezier in schept om een vuurtje te stoken (hij is tenslotte niet voor niets brandweerman geweest) en ik vind het natuurlijk super. Glaasje wijn, open haard aan. Het is wel veel behaaglijker dan de cv om het maar niet te hebben over dat knapperend vuurtje.
Nu had ik een mand aangeschaft om de blokken naast de open haard te zetten. Ik vond hem leuk, en hij staat ook leuk.
Maar het hout wordt buiten gehaald door manlief. Hij doet dat met een paar blokken tegelijk want met die mand lopen was toch niet je echt stoer.
Daar heb ik nu wat op gevonden! Ik ga zelf een soort tas maken met een lekker stoer stofje, zodat hij niet meer voor 'gek' loopt.
Hier heb ik de werkwijze gevonden:


En nu op naar de lapjesmarkt in Utrecht voor een stoer stofje!

Geen opmerkingen: