donderdag 26 augustus 2010

Regen, regen, regen






Vanmorgen zou ik voor het eerst gaan 'werken' in de kruidentuin van Agnes in Maartensdijk. Had me hier aangemeld voor vrijwilligerswerk. Omdat ik het leuk vind om wat meer te leren over tuinieren voor als ik in maart aan mijn pluk/moestuin begin in Frankrijk.
Het is ook nog een vreselijk leuke plek om te zijn dus veel vliegen in 1 klap.
Maar het was me een regen vanmorgen. Het begon al lekker hier in Driebruggen, de bootjes vaarden over de kerkweg!

Het bospad naar de kruidentuin was behoorlijk ondergelopen en het was maar goed dat ik mijn laarzen had aangedaan.
Aangekomen bij de tuin was er natuurlijk niemand in de kruidentuin. Agnes was thuis thee maken. Geef ze eens ongelijk. Dan maar volgende week beginnen met de 1e dag.



Geen opmerkingen: