woensdag 25 augustus 2010

FoodFace





Steeds ben ik wel op zoek naar leuke dingetjes voor de kleinkinderen. Iets wat ze thuis niet hebben. Veel haal ik uit de kringloop winkel, zoals onlangs het knikker spelletje.
Heel simpel maar ze zijn er wel steeds zoet mee.

Nu heb ik weer iets leuks gevonden (denk ik, want je weet het natuurlijk maar nooit) Voor hetzelfde geld is het voor de kleintjes echt niet leuk.
Je kunt nl. met het bordje en je eten een gezicht maken. Dus vandaag spelen met eten. Of is dit niet opvoedkundig? Maar ik ben OMA en dan hoe ik niet meer op te voeden toch?
Hier is mijn nieuwe vondst:



Luca was de eerste die het kon uitproberen, maar hij wilde het voorbeeldplaatje namaken en laat ik nu net andere dingen gekookt hebben. Dat wordt de volgende keer erwtjes eten.

Jaelyn had geen voorbeeld gezien, dus die ging aan de slag met de groente die we die dag aten.






Het werd een leuk mannetje en de boontjes werden de haren die ze kon knippen. Dat was leuk! Nu nog zien wat Colin er van maakt. Die heeft er nog niet van gegeten. Foto volgt!






Geen opmerkingen: