maandag 8 maart 2010

Werkkamer Before









Voordat ik de werkkamer van nu uitruim, bedacht ik me om even een foto te maken.

We krijgen daar een werkkamer van 6 x 3,5 mtr. Dus dat wordt heerlijk inruimen. (Taco heeft zijn kantoor en thuis genoeg aan een laptop met bureau) Ik kan de werkkamer in ons nieuwe huis wel wat vrouwelijker inrichten. Joepie!


Heb ik trouwens teveel woon/brei/haak en crea boeken? 4 meter kan dat nog? Ik vind het allemaal zo leuk.

Wordt vervolgd. Eerst deze week een paar dagen naar Florence en daarna de werkkamer inrichten.

Gisteren hebben we Ikea bezocht om daar witte bureaus op schragen weg te slepen. 1 daarvan komt voor het raam, waar we dan over het water heen kunnen kijken. Dat zal inspirerend werken :)

Groetjes en tot over een klein weekje. Ben inspiratie aan het opdoen in Florence :).

Geen opmerkingen: