maandag 29 maart 2010

Before and after slaapkamer


De basis van de slaapkamer is af! En we hebben heeeeeerlijk geslapen na een paar weken liggen op het matrasje in ons oude huis op de grond. Vanmorgen om 8 uur (wintertijd :)) uit bed gegaan en toen deze foto even gemaakt.

Het fotobehang is van een foto van 10x7 cm gemaakt. Hoe knap is dat, we zien zelfs meer details dan op de foto en toch is het een oude foto gebleven.

De foto is een familie foto en de mensen op de foto zijn mijn opa en oma. We twijfelen nog even of het het water is waar we langs wonen of dat het de Rijn is. Wordt uitgezocht. De boot heeft mijn opa laten bouwen en voor de details ga ik binnenkort even op bezoek bij een oom van me die alles nog weet.


Morgen komen de nachtkastjes (2 olievaatjes). Die hebben we binnenkort, met stoer kussentje ook in de winkel . Maar voor de nachtkastjes kon ik ze ook zonder kussentje krijgen.

Op het dekbed worden nog wat letters (die ook op de boot staan) gesjabloneerd en de rechterwand moet nog worden aangekleed. Daar denk ik nog over.



Geen opmerkingen: