zaterdag 20 juni 2009

Opruimen

IK MOET HET KANTOOR OPRUIMEN!!!!! Maar ik ga liever tijdschriften lezen, de tuin in, speldenkussen maken of weet ik veel wat.

Waar moet ik beginnen. Een half jaar geleden deelde ik het kantoor hier thuis nog met Meneer Tijsma, maar die is naar zolder verhuist. Met die ingewikkelde projecten van hem kan die mij daar niet bijhebben. Ik praat af en toe tegen hem :). Ik snap het ook wel, als je zit te herkauwen op een probleem en ik vraag wat zullen we vanavond eten. Dat je dan weer vooraf aan moet beginnen.

Maar sinds die tijd heb ik een puinhoop hier. De helft van de puinhoop is van Mr. Tijsma en ik zal dat moeten opruimen of zal ik vragen of hij helpt. MAar ja dan moet dat weer als hij zin heeft, wat wel net zo eerlijk is want het koste mij ook een half jaar om zin te maken.

Dus ga ik zelf aan de slag en wel vanavond!!!!!!!!!!

Ik heb mezelf beloofd dat het een creatieve werkkamer gaat worden met in een hoek de administratie, zodat ik als ik binnenkom eerst die vrolijke lapjes enzovoorts zie. WOrdt ik vrolijk van en dan is het kantoor ook weer inspirerend.


Wordt vervolgd. (Foto volgt ook, niet schrikken hoor)

Geen opmerkingen: