dinsdag 2 juni 2009

Bruiloft Yentle en Danny




Gisteren alle accessoires voor mijn outfit voor de bruiloft gekocht. Yentle en Danny hebben gevraagd of we allemaal in het wit komen. Ik denk dat het er heel mooi uit gaat zien. Hoop alleen dat Yentle haar rust kan vinden, ze is zo druk met alles. Ik heb haar (hoop ik) kunnen weerhouden van het schoonmaken van haar huis en we (ook Kelly en Wendy) haar morgen mee naar de sauna.
Het zou zo jammer zijn als ze op de dag zelf helemaal gesloopt is en alles langs haar heen gaat. Gaat het toch wel zo'n dag).
Vrijdag is de grote dag en morgenavond gaan wij (haar moeder en zussen) bij haar slapen. Dat wil ze zo graag. De andere meiden zijn uit huis getrouwd. (woonden al wel samen, maar vonden het een leuk idee).
Beetje duimen voor mooi weer en dan komen de foto's komend weekend op mijn blog.

Geen opmerkingen: