woensdag 25 augustus 2010





Afgelopen weekend hebben we een bbq gehouden, omdat we, en verhuisd en allebei pas jarig geweest zijn. Dat was super gezellig. Het was even afwachten of de regen nog een beetje weg zou blijven, maar het weer was super. Niet te heet, wat goed was voor het vlees en ook niet te koud, zodat we geen extra jassen, vesten hoefden aan trekken.
We hebben echt genoten. Ik heb geprobeerd om het allemaal in de Franse stijl te doen, maar de franse muziek zat nog in verhuisdozen en de taart met rozen werd op het laatste moment toch niet gemaakt. Maar toch zag het er gezellig uit en was het niet zo'n typisch eet festijn. De foto's spreken wel voor zich.
Een van onze vrienden wist me over te halen om de accordeon voor de dag te halen, waar ik 40 geleden voor het laatst opgespeeld had. Ik denk dat ik maar wat Franse blad muziek ga op scharrelen, dan kan ik in Frankrijk op de veranda mijn gang gaan. (Tenslotte is mijn lief bezig met rock gitaar lessen, dus mag ik ook gek doen).



Geen opmerkingen: