zaterdag 13 juni 2009

Neil Young

Vorige week met Taco, Fred en Prema naar een concert geweest van Neil Young. Meneer Tijsma ging (overgehaald door Fred) met enige schroom mee. De muziek van Neil is nooit zijn ding geweest. Uiteindelijk geloof ik dat meneer Tijsma het naar zijn zin heeft gehad :) Na 20 jaar weet ik soms echt nog niet of het echt of 'echt' is.

Maarrrrrr ik voelde me weer jong in the 70th!
Neil begon met nummers van zijn nieuwe cd, maar speelde gelukkig ook nummers van toen. Comes a time, rocking in a free world, heart of gold.
Great!!

Oh ja, ik heb met mijn nieuwe telefoon nog even de video funktie uitgeprobeerd:
Niet echt duidelijk, maar ik vind het wel stoer van mezelf, die moderne technieken wil ik wel bllijven volgen, anders kan ik straks in Frankrijk niet goed met mijn (klein)kinderen communiceren, want die groeien er natuurlijk gewoon mee op.
Maar zo weten zij tenminste ook welke muziek oma leuk vindt!


Geen opmerkingen: