maandag 3 november 2014

Vanaf vandaag.....

Vanaf vandaag ga ik 2 blogs per week plaatsen. 1 van wat ik aan creatieve dingen gedaan heb en 1 wat algemeen stukje dat over van alles zou kunnen gaan wat me bezig houdt. Zo structuur ik mezelf een beetje want met de winkel en mijn huis, mijn lief, 3 dochters en 4 (+4 bonus) kleinkinderen heb ik dat wel nodig.
Vandaag heb ik het voorbeeld kussen voor de workshop 'leren haken' afgemaakt. De achterkant had ik bedacht om meerdere steken te oefenen, maar toen bedacht ik dat borduren op de vasten ook wel erg leuk is. Dus haken, haken haken. Maar stop de klok, want het kussen is klaar. Nu kijken wat de cursisten voor achterkant van hun kussen kiezen. Het borduren of de steken oefenen. De cursus is 6 weken en dit wordt de 2e les.


Voor mezelf ben ik nog bezig met een engels patroon voor een poef, maar daar moet ik echt de rust hebben in mijn hoofd, anders gaat dat niet lukken. 
En nog een zitkussen voor de workshop zitkussen haken. Vond dit wel een leuk glitter garen zo in de maand voor kerst ;)


Geen opmerkingen: