woensdag 15 juli 2009

Avifauna


Afgelopen dinsdag zijn we gaan stappen met de meiden en de kleintjes! In Avifauna!

Dat was errug gezellig en zeer relaxed. (Hoewel ik lag om 9 uur 's avonds in mijn bed en sliep ook direct).

We zijn eerst even naar de vogels gaan kijken, want als je in de speeltuin beland dan krijg je ze daar natuurlijk niet meer uit.
Ik had mijn foto toestel meegenomen, meestal doe ik dat niet op zo'n dag. Maar alle moeders waren er bij en dan is het wel leuk als iemand foto's maakt. Dit weekend ga ik er even leuke boekjes van maken. Heb gemerkt dat zo'n boekje voor de kleintjes leuk werkt. Ze kunnen daarmee even terugkijken op zo'n dag. Het leven gaat toch al zo snel, ook voor die kleintjes. En zo beleef je het toch een paar keer.

Als ik zo naar de foto kijk, dan voel ik me trots en rijk! Geweldige meiden heb ik toch.

Geen opmerkingen: