donderdag 6 mei 2010

Zaadjes

Eigenlijk had ik vanavond weer wat dozen moeten leeg maken, maar ik had een nieuw apparaatje gekocht om potjes te maken voor zaadjes of kleine plantjes. Je maakt dit van krantenpapier, zodat ze straks met papier en al in de tuin kunnen. Het werkt echt super!

Ik had nog zaadjes liggen van Lathyrus uit Paleis Soestdijk, Lavetera en bosviooltjes uit Frankrijk. Misschien zijn ze begin juni groot genoeg om mee te nemen naar Frankrijk om ze daar in de tuin te poten. Heb geen idee hoe hard dit kan gaan. Spannend!

Alle tips, zaadjes, stekjes en vaste planten kan ik goed gebruiken hoor, dus kom maar op......





1 opmerking:

quilting Jeannet zei

Wat een goed idee Anja, zo,n apparaatje zou ik ook wel kunnen gebruiken. Ik zag dat je volger bent geworden van mijn blog, leuk joh! bijzonder dat jullie ene boerderij in Frankrijk hebben, heerlijk lijkt me dat.

groetjes, Jeannet